Náhodná totografie
Náhodná textura
Dále také
Události
Počítadlo
Dnes: | 11 |
Týdně: | 59 |
Měsíčně: | 279 |
Celkem: | 4645101 |
Poslední mnou vytvořená hra opět na téma Castlevánia. Chtěl jsem si touto hrou vylepšit "jméno" a tak jsem do ní dal tehdy opravdu maximum co jsem mohl. Na této hře jsem pracoval více než rok a čtvrt vpodstatě každodenní činnosti. Hra je tedy opět inspirováná a to především titulem Super Castlevania 4 ze SNES.
Přestože jde tedy o skoro stejnou hru jako předešlá, přináší dvojka mnoho změn.
Začnu například hlavním hrdinou, ten má větší možnosti a reálnější podobu. Lze tak nejen chodit a plížit se, ale například i běhat, lést po žebříku, přenášet předměty a hlavní
změnou je ovládání biče.
Ten je řešen o mnoho lépe a realističtěji kdy má vlastní gravitaci a tak se po úderu hezky ale i funkčně deformuje,
a velmi důležitou součástí je také druhé použití jako obraného štítu protože se s ním dá dále pracovat při stisklé úderové klávese.
Sbírání a přenášení předmětů tvoří důležitou součást hry jelikož je na tom postavena spousta větších či menších logických problémů.
Někdy je tak třeba jen přenést bednu a dostat se tak vzůru, jindy jsou úkoly o dost těžší což hru myslím si dost zpestřuje.
Ve hře potkáte něco přez 40 nepřátel
a budete se muset vypořádat s 5 bossy, a záveřem klasika, sám drákula. Pochopitelně nepříjemnost nepřátel se plynule zvyšuje ale postupně se zase dopracujete k celkem třem stádiím
biče a šesti přídavným zbraním. Na levelech jsem také značně zapracoval k čemuž pomohl i editor levelů který dodal nové možnosti. Každopádně začínáte v rodné vísce,
pokračujete zkrze město a do samotného hradního komplexu.
Tady na vás čeká zahrada, hrad, bažiny, les a tak dále. V dalších levelích se podíváte třeba do jeskyní, projedete se na voru po řece,
na vozíku v dolech, na hřitov, do kostela, a do samotného areálu hlavního hradu, kde je například pokladnice, knihovna a další.
Celkem je tedy ve hře 25 levelů rozdělených po 5, tedy 5 levelů v 5 misích a na každém konci levelu na vás čeká vždy nový originální boss.
Co se týče drobných vychytávek tak je ve hře krom zmiňované fyziky použito třeba nesnímkované umírání postav, tedy pokud zabijete například kostru po jejím spadnutí se ještě dále
upravuje podle terénu čož někdy vytváří dost humorné situace. (tato funkce je nastavitelná v menu)
V menu hry je taktéž implementováno testování připadných nových verzí z internetu a v případě že tak je, stačí v menu kliknout na zobrazený napis a hra vám verzi stáhne do
adresáře hry.(tato možnost již není podporována, hra již není a nebude v nových verzích)
Ukládání hry probíha po každém levelu.
Samozřejmostí je již vítr který se stařá o poletování listů, peří z ptáku, smeru ohně nebo třeba kouře.
Další drobností jsou odlesky použité na vodu. Hra je komplet v češtině i angličtině a dále lze měnit spousty nastavení v menu hry, nicméně doporučuji počítač alespon
nějakých 1.5Ghz a 200Mb volné ram.
Velkým zklamáním je ovšem chybovost oné použité fyziky a tak už je těď jasné že všichni si hru moc neužijou. Stává se tak že hra místy zamrzne jen díky oné fyzice. Snažil jsem se
tento nepříjemný nedostatek eliminovat jak jsem mohl. Pokud vás hra zaujala, nezbývá než ji vyzkoušet jak bude fungovat.
Do hry jsem přidal editor levelů, nelze ovšem levely měnit! Toto je ošetřeno uvnitř hry samotné proto berte editor jen jako zajímavost případně můžete prozkoumat levely.